Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови 3-4 клас
Українська мова
Результати діагностувальних робіт
Учня/учениці ________класу
_____________________________
|
Мовно- літературна освітня галузь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПО |
||||||||||||||
|
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку,
пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює
інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує
власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням
логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис,
міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та
діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і
орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх
для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар